Prešovská Eperia sa púšťa do druhej etapy, prezradila nových nájomcov
Prešovské nákupné centrum Eperia Shopping Mall začína s výstavbou druhej etapy, ktorá prinesie návštevníkom rozšírenie o zhruba polovicu súčasnej plochy. Developer J&T Real Estate aktuálne informuje o nájomcoch, ktorí pribudnú v novej časti.
Zdroj: JTRE
Prešovskú Eperiu otvárali v krajskom meste pred dvomi rokmi v novembri, v regióne sa stala najväčším nákupným centrom.
Developer J&T Real Estate už skôr avizoval, že komplex rozšíri o druhú etapu. S tou začne v najbližších dňoch.
Ďalších 25 obchodov
Momentálne má Eperia takmer 100 prevádzok na ploche 22-tisíc štvorcových metrov. V prístavbe pribudne 25 obchodných jednotiek s rozlohou 11-tisíc štvorcových metrov.
Nová sekcia bude mať tri podlažia. V zábavnej časti pribudne Kino Star s piatimi sálami v boutique koncepte.
Ide o domácu sieť multiplexov, Kino Star zakladala banskobystrickoá spoločnosť Kino Invest, za ktorou sú bývalí prevádzkovatelia kín Europa Cinema. Kino Star je v súčasnosti aj vo zvolenskej Europe a lučeneckej Galerii.
V Eperii pribudne aj fitnescentrum a detský kútik. Možnosti stravovania doplnia nové koncepty vo food courte, gastro prevádzky však JTRE zatiaľ nespresňuje.
Dlhšie potvrdený je nový Burger King, ktorý však bude mať samostatnú reštauráciu – mimo centra a s drive-in službou pre vodičov, prvú v prípade tejto fastfoodovej siete na Slovensku.
Eperia Shopping Mall, 2. etapa (vizualizácie) Zdroj: JTRE
Výber módnych značiek rozšíri ponuka poľskej skupiny LPP, ktorej obchody Reserved, Mohito, Cropp, House a Sinsay zaberú 5 400 štvorcových metrov.
„Rozhodnutie poľského módneho giganta LPP umiestniť najmodernejšie koncepty obchodov v druhej etape Eperie si nesmierne vážime a vítame. Nastavenie centra od začiatku jasne hovorilo, že bude novou módnou adresou mesta Prešov a prešovského regiónu,“ hovorí Peter Píš, vedúci oddelenia leasingu JTRE.
„Vzhľadom na to, že sme obyvateľom Prešova a okolia chceli odprezentovať čo najširší sortiment, hľadali sme obchodné centrum s takou ponukou plôch, ktorá bude zodpovedať stratégiám našich značiek,“ uviedol Patrik Čanecký, konateľ LPP Slovakia, ktorá má po Slovensku momentálne 59 predajní v nákupných centrách. Celkovo je spoločnosť prítomná na 30 trhoch s vyše 1 700 obchodmi.
Pribudne zastávka a parkovacie miesta
V rámci druhej etapy pribudne priamo pri Eperii nová zastávka mestskej hromadnej dopravy, ktorá má zlepšiť dostupnosť centra. To sa nachádza v rámci rozsiahlej obchodnej zóny na sídlisku Sekčov, kde sú aj predajne Asko, Hornbach, Lidl, Kaufland, Fachmarktcentrum či Möbelix. K Eperii sa zároveň uľahčí prístup z Rusínskej cesty.
Kapacitu parkovania rozšíri v rámci druhej etapy vyše 200 miest, väčšina v podzemnej garáži a zvyšok na pozemku pred centrom. Celkovo tu bude miesto pre zhruba 800 áut.
Eperia Shopping Mall, 2. etapa (vizualizácie) Zdroj: JTRE
Druhú etapu developer podľa svojich plánov dokončí a otvorí pre verejnosť na jar 2021. JTRE uvádza priemernú dennú návštevnosť prešovského centra na úrovni 14-tisíc ľudí. Po rozšírení očakáva ďalší nárast.
Počas programu k druhým narodeninám do centra prišlo viac ako 32-tisíc návštevníkov, čo bol podľa developera doterajší rekord.
„Tieto čísla potvrdzujú správne nastavenie atraktívneho mixu obchodov, služieb, zábavy, gastro prevádzok a pestrej ponuky kultúrnych a spoločenských podujatí,“ tvrdí výkonný riaditeľ JTRE Pavel Pelikán.
Vlastníkom Eperie je spoločnosť VSV Consulting, ktorej 100-percentným akcionárom je realitný fond Náš prvý realitný z portfólia Prvej penzijnej správcovskej spoločnosti Poštovej banky.
Náš prvý realitný vlastní viacero retailových parkov na Slovensku, aktuálne sa pripravuje aj na premenu bývalej Hypernovy v Pezinku na obchodné centrum.
Zdroj: reality.etrend.sk (17.12.2019)